Köpvillkor_hemleverans

Köpvillkor

Allmänt

CodeZero Pharmed AB säljer FunghiClear till privatpersoner via internet i Sverige med personnummer. För att handla hos oss måste du ha fyllt 18 år samt ha en giltig svensk ID-handling för paketförsändelser. Om du är under 18 år behöver du ha fått samtycke till ditt inköp från din vårdnadshavare. För kortköp där kunden är minderårig ansvarar fullmaktsgivaren för kortet. FunghClear kan användas i Sverige och de har en svensk bruksanvisning i förpackningen, på www.funghiclear.se

Beställning

Beställning görs på vår hemsida www.funghiclear.se. Genomförd beställning innebär att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att namn och person- eller organisationsnummer registreras i vårt kundregister. Avtal om köp träffas först när vi bekräftat beställningen genom att skicka en orderbekräftelse till den mejladress du angivit. Vi förbehåller oss rätten att korrigera ordrar om leverans av någon anledning inte kan ske. Vid alla köp kan du, i samband med beställning och leverans från oss, få information om våra samarbetspartners såsom fraktbolag. 

Priser

Samtliga priser anges i svenska kronor inklusive moms. 

Vi reserverar oss för prisjusteringar, lagerdifferenser, tekniska problem, ändringar av tekniska specifikationer och eventuella skrivfel fel på vår hemsida eller i våra annonser. Vi förbehåller oss rätten att annullera felaktiga ordrar.

Frakt och leverans

Läs mer om fraktsätt, priser och leveranstid i kassan. 

Normal leveranstid är 2 till 7 arbetsdagar.

Till vissa delar av Norrland och till Gotland levererar fraktbolagen med en dags fördröjning, denna är inte inräknad i den beräknade leveranstid vi anger på hemsidan.

Som kund har alltid rätt att häva köpet vid leveransförseningar. Kontakta oss på info@funghiclear.se om du önskar häva ditt köp.

Vi förbehåller oss rätten att annullera ordrar som innehåller felaktiga personuppgifter eller där kunden har betalningsanmärkningar.

Betalning

Betalning sker i samband med beställning, med betalkort, kreditkort, swish eller via Klarna

Reklamation

Om du har fått en defekt försändelse, ber vi dig att omgående kontakta vår kundservice på info@funghiclear.se. Beskriv felet så utförligt som möjligt. Om vi inte kan lösa problemet får du naturligtvis reklamera produkten för att få en ny. Vid eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.  Du kan även gå vidare med ditt klagomål på EU:s gemensamma tvistlösningssida, den hittar du här: http://ec.europa.eu/odr.